Salesperience

De buyer-first benadering

Blog buyer first approach

Het wordt steeds belangrijker om de klant nog centraler te stellen. Met welke trends en ontwikkelingen moet je rekening houden om met deze benadering te werken?

Salestips voor succes in 2024

Salestips voor succes in 2024

In deze blog voorzien we je van waardevolle salestips om 2024 tot jouw succesvolste jaar ooit te maken. Graag delen wij enkele effectieve strategieën die je zullen helpen om je doelen te bereiken en te overtreffen.

Het succesverhaal van Bart

Bart ging aan de slag als Customer Relationship Manager Duitsland bij Probo. Een match die precies aansloot op de wensen van zowel Bart als Probo. Wij vroegen Bart naar zijn ervaring en zijn verhaal lees je hieronder terug.

Een gids voor effectieve e-mail strategieën​

In het digitale tijdperk blijft e-mail een krachtig instrument voor B2B-verkopers. Het opstellen van overtuigende en doeltreffende verkoopmails kan aanzienlijke invloed hebben op het succes van het betrekken van potentiële klanten, het opbouwen van relaties en uiteindelijk het sluiten van deals.

Solliciteren naar een sales functie

solliciteren sales baan

Je hebt een kennismakingsgesprek voor een salesfunctie op de agenda staan, en dit is jouw kans om indruk te maken en je kansen te vergroten. Wij geven je enkele stappen om het sollicitatiegesprek effectief voor te bereiden.

Het digitaliseren van de sales organsatie

Regelmatig een pauze nemen gedurende je werkdag is niet alleen gunstig voor je welzijn, maar ook voor je prestaties. Velen van ons nemen te weinig pauze of nemen geen effectieve pauze. Maar hoe zorg je ervoor dat je pauzes optimaal benut?

Hoe neem je een betere pauze van je werk?

Regelmatig een pauze nemen gedurende je werkdag is niet alleen gunstig voor je welzijn, maar ook voor je prestaties. Velen van ons nemen te weinig pauze of nemen geen effectieve pauze. Maar hoe zorg je ervoor dat je pauzes optimaal benut?

Het coachen van sales medewerkers

sales coaching

In veel organisaties worstelen sales managers met het dilemma van hoeveel tijd ze aan coaching van salesmedewerkers moeten besteden. De ‘One-size-fits-all’ benadering van verkoopcoaching blijkt vaak ineffectief, terwijl gepersonaliseerde coaching, die rekening houdt met individuele behoeften, de prestaties en groei van het verkoopteam aanzienlijk kan verbeteren.

Stel deze vragen na het winnen of verliezen van een deal

winnen deals sales

In de wereld van verkoop draait alles om het sluiten van deals, maar het cruciale belang van grondige analyse wordt vaak over het hoofd gezien. Wij geven je graag tips over de vragen die moet stellen na het sluiten van een deal.

De kunst van koud bellen

Koud bellen is een kunst die de afgelopen tijd door technologische innovatie flink is veranderd. Om nog steeds uit te blinken in je vakgebied, is het voor verkopers belangrijk om hun aanpak hier op aan te passen. Daarom delen wij graag verschillende tips met je die elke verkoper zou moeten kennen.