Overtuigende Sales Pitch
Het bestuderen van voorbeelden van effectieve sales pitches is essentieel voor iedereen die zijn eigen pitch wil maken. Waarom? Het creëren van een winnende sales pitch is nog nooit zo uitdagend geweest.
In gesprek met Pieter Fokkema
Startel, de IT opleider van het Noorden, heeft te maken met een snel veranderende wereld van technologie, zoals AI en quantumtechnologie. Een uitdagende tijd voor Pieter Fokkema, Sales Manager bij Startel en zijn team. Wij vroegen hem naar deze uitdagingen en hoe hij zich inzet op het gebied van sales en marketing om bedrijven te voorzien van IT trainingen.
AI voor sales professionals
Voor een sales professional is er een ontkomen meer aan; het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om voorop te blijven lopen. Tools zoals Chat GPT kunnen de aanpak van de sales aanzienlijk verbeteren en de productiviteit verhogen. In deze blog nemen wij je mee hoe AI nieuwe deuren naar succes voor jou als sales professional kan openen.
Grenzeloos Groeien – Door Niek van der Meulen
De bedrijven waarmee wij samenwerken hebben vaak één gemeenschappelijk doel: groei. Terwijl de ene zich bezighoudt met het verder penetreren van de markt, ontwikkelt de andere nieuwe producten.
Kandidaat aan het woord: Luuk Beuker
Als Sales Manager Special Products zet Luuk Beuker zich in om een oplossing van luxe karton producten voor de behoeften van de klant en een langdurige relatie met hen op te bouwen. Onder het motto ‘behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden’, zorgt hij al ruim twee jaar voor succesvolle verkoopgesprekken.
De kracht van koud bellen
In deze blogpost duiken we in tien koud bellen tips die elke verkoper zou moeten kennen en gebruiken in 2024. Deze tips gaan over het opbouwen van verbindingen, het opbouwen van relaties en het creëren van goede verkoopervaringen.
Schieten met hagel
Bij Salesperience omarmen wij luisteren als het geheime ingrediënt voor succesvolle samenwerkingen. In de snelle wereld van sales, waar elke interactie telt, is het principe van “Eerst begrijpen, dan begrepen worden” van Stephen Covey onze leidraad voor effectieve communicatie en duurzame relaties.
Kandidaat aan het woord: Colin Wessels
Binnen slechts 7 maanden maakte Colin promotie van de binnendienst naar de buitendienst, een knappe prestatie. We vroegen hem naar zijn uitdagingen en hoe zijn werkgever, Mediahuis Noord, zich elke dag inzet om een aantrekkelijke organisatie te zijn voor zowel medewerker als opdrachtgever.
Luisteren, begrijpen en samen groeien
Bij Salesperience omarmen wij luisteren als het geheime ingrediënt voor succesvolle samenwerkingen. In de snelle wereld van sales, waar elke interactie telt, is het principe van “Eerst begrijpen, dan begrepen worden” van Stephen Covey onze leidraad voor effectieve communicatie en duurzame relaties.
Effectieve closing tips en strategieën
Het succesvol afsluiten van een B2B verkoop is een cruciale vaardigheid voor sales professionals. In dit artikel zullen we 12 waardevolle closing tips en strategieën verkennen die B2B-verkopers kunnen toepassen om hun kansen op het behalen van de deal te vergroten.