
Grenzeloos Groeien – Door Niek van der Meulen
De bedrijven waarmee wij samenwerken hebben vaak één gemeenschappelijk doel: groei. Terwijl de ene zich bezighoudt met het verder penetreren van de markt, ontwikkelt de andere nieuwe producten.
Of je nu een doorgewinterde verkoper bent of net begint, onze blog biedt waardevolle inzichten, praktische tips en inspirerende verhalen om jouw verkoopvaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Welkom bij Salesperience!
De bedrijven waarmee wij samenwerken hebben vaak één gemeenschappelijk doel: groei. Terwijl de ene zich bezighoudt met het verder penetreren van de markt, ontwikkelt de andere nieuwe producten.
Als Sales Manager Special Products zet Luuk Beuker zich in om een oplossing van luxe karton producten voor de behoeften van de klant en een langdurige relatie met hen op te bouwen. Onder het motto ‘behandel anderen zoals je zelf ook behandeld wilt worden’, zorgt hij al ruim twee jaar voor succesvolle verkoopgesprekken.
In deze blogpost duiken we in tien koud bellen tips die elke verkoper zou moeten kennen en gebruiken in 2024. Deze tips gaan over het opbouwen van verbindingen, het opbouwen van relaties en het creëren van goede verkoopervaringen.
Bij Salesperience omarmen wij luisteren als het geheime ingrediënt voor succesvolle samenwerkingen. In de snelle wereld van sales, waar elke interactie telt, is het principe van “Eerst begrijpen, dan begrepen worden” van Stephen Covey onze leidraad voor effectieve communicatie en duurzame relaties.
Binnen slechts 7 maanden maakte Colin promotie van de binnendienst naar de buitendienst, een knappe prestatie. We vroegen hem naar zijn uitdagingen en hoe zijn werkgever, Mediahuis Noord, zich elke dag inzet om een aantrekkelijke organisatie te zijn voor zowel medewerker als opdrachtgever.
Bij Salesperience omarmen wij luisteren als het geheime ingrediënt voor succesvolle samenwerkingen. In de snelle wereld van sales, waar elke interactie telt, is het principe van “Eerst begrijpen, dan begrepen worden” van Stephen Covey onze leidraad voor effectieve communicatie en duurzame relaties.